Dag 29 dinsdag weer thuis, laatste verslag - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Marc Hooft - WaarBenJij.nu Dag 29 dinsdag weer thuis, laatste verslag - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Marc Hooft - WaarBenJij.nu

Dag 29 dinsdag weer thuis, laatste verslag

Blijf op de hoogte en volg Marc

03 December 2017 | Nederland, Roosendaal

Maandag ben ik na een onrustige nacht vroeg opgestaan. Laatste dingetjes ingepakt, gedouched en een flink ontbijt gehad.
Vooral het afscheid van de weeskinderen viel me zwaar, doordat ze zo in hun strenge dagelijkse patroon zaten en meestal stil op de achtergrond hun taken en huiswerk uitvoeren, was er toch vaak moeilijk contact met ze te krijgen, ze waren erg ingetogen. Ik kon daardoor ze niet zo goed inschatten. 'S morgens wilden ze toch heel erg graag mijn e-mail en facebook hebben. En bij het afscheid bleef Prajal me maar aankijken....
Nadat Simon me afgezet had bij het vliegveld ging de reis erg voorspoedig en stond ik dezelfde dag om 21.30 na een reis van 13 1/2 uur weer op Schiphol.
Van de week moest ik ondanks dat ik vrij was toch wel erg wennen, merkte dat het gevoel van vanalles moeten doen weer terugkeerde en ook het weer was wel erg frisjes...meer dan 20 graden verschil.
Achteraf heb ik nog foto's van mijn bezigheden op het schooltje opgestuurd gekregen, die plaats ik hier straks bij.

• 04 December 2017 - 13:36

Ingrid :

Hoi Marc, oh wat moet dat moeilijk zijn geweest, afscheid nemen...
    En zo'n jongen die je blijft aankijken... Hij gaat je vast erg missen. Je was belangrijk voor hem, vermoed ik, als ik hem zo zie.
    Ik hoop dat de herinneringen in je hart zich regelmatig laten horen en zien, en dat je er in je dagelijkse leven nog vaak aan terugdenkt. Met een warm gevoel, vol liefde.
    Fijn dat je verslag hebt gedaan van je avontuur, ik vond het leuk om te lezen en een beetje mee te leven.

Groetjes Ingrid

Tags: terugreis