MarcinNepal2018 - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Marc Hooft - WaarBenJij.nu MarcinNepal2018 - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Marc Hooft - WaarBenJij.nu

MarcinNepal2018

Door: Marc van 't Hooft

Blijf op de hoogte en volg Marc

10 September 2018 | Nederland, Roosendaal

Komend weekend is het zover. Voor de derde keer vertrek ik een maand naar Nepal. Vorige keer vrijwilligerswerk gedaan, deze keer alleen maar een ticket geboekt en maar kijken waar ik terecht kom. Waarschijnlijk wel een trekking doen in de bergen, vorig jaar kon ik ze alleen maar op afstand zien en dan wil je er eigenlijk toch naar toe.
De eerste dagen blijf ik in Kathmandu, en dan maar kijken waar ik zin in heb.
Van mijn bijna 30 jaar oude rugzak heb ik afscheid genomen en ik heb een nieuwe Nomad Karoo rugzak gekocht. Na 30 jaar is er veel veranderd, rugzakken zijn aan de voorkant toegankelijk en het draagcomfort is erg verhoogd. Er zitten ook veel meer bevestigingspunten aan de tas en ook hoop ik mijn slaapzak in in de backpack te kunnen vervoeren....

  • 10 September 2018 - 17:03

    Nicky:

    ooohhhh jaahhahah daar ga je weer... super!!!

  • 10 September 2018 - 20:58

    Leni Vijverberg:

    Marc, fantastisch en geniet van wat je op je reis mee gaat maken!! mooie wandelingen! HG Leni

  • 11 September 2018 - 03:29

    Kitty Jansen:

    Gaaf Marc! Goede reis en heel veel plezier! X

  • 13 September 2018 - 11:51

    Karel Coppoolse:

    Net weg hier, we missen je nu al...

  • 14 September 2018 - 19:06

    Bert:

    Lieve broer...ik (en San met mij) wensen je een werelds verblijf en avontuur! 21/9 ben je in gedachten bij ons... dat dingen lopen en gepland worden is zoals het is maar jij bent mijn broertje en zie je graag weer heelhuids in NL voor de afterparty!!!

  • 17 September 2018 - 16:12

    Frank:

    Hey Marc,

    ben je al ter plaatse aangekomen ? goeie reis gehad ?
    Goede reis verder,

    groeten,

    Frank Visch.

  • 18 September 2018 - 11:58

    Marc:

    Ja Frank, ik ben inmiddels aangekomen, gisteren een hostelletje gevonden en vandaag een beetje rustig aan gedaan om bij te komen van 10maanden werken en natuurlijk de reis.

  • 18 September 2018 - 12:09

    Edgar:

    Goeie reis veel plezier.

  • 19 September 2018 - 06:28

    Alex:

    he kanjer!

    gelukkig is het hier nu eindelijk eens een beetje rustig zonder jou hahahaha zo ik in de bovenste mailing lees gaat het allemaal goed daar, nou ik zou zeggen geniet er met volle teugen van want je weet het is zo weer voorbij helaas.... en moet je weer komen zwoegen en zweten .....waarschijnlijk in je PPE tje

    grtjzzzz Alex,

  • 19 September 2018 - 06:25

    Alex:

    he kanjer!

    gelukkig is het hier nu eindelijk eens een beetje rustig zonder jou hahahaha zo ik in de bovenste mailing lees gaat het allemaal goed daar, nou ik zou zeggen geniet er met volle teugen van want je weet het is zo weer voorbij helaas.... en moet je weer komen zwoegen en zweten .....waarschijnlijk in je PPE tje

    grtjzzzz Alex,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Ik hou van het maken van reizen, vaak ver, soms alleen soms met een groep.

Actief sinds 19 Okt. 2017
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 22455

Voorgaande reizen:

14 November 2023 - 05 December 2023

Oeganda 2023

29 Oktober 2021 - 02 November 2021

zwerven in Spanje en Portugal

17 September 2018 - 18 Oktober 2018

Nepal 2018

19 Oktober 2017 - 31 December 2017

2e keer naar Nepal, nu vrijwilligerswerk doen

Landen bezocht: