aankomst Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Marc Hooft - WaarBenJij.nu aankomst Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Marc Hooft - WaarBenJij.nu

aankomst Pokhara

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

01 Oktober 2018 | Nepal, Pokhara

Gisteren na een lange busrit aangekomen in Pokhara. Het hotel wat ik wilde bezoeken bleek opgeheven te zijn en er zat nu een popi-hotel in wat volgeboekt was. De oude eigenaar had een splinternieuw hotel tegenover het andere hotel, supermooie kamer voor redelijke prijs maar de sfeer is er NUL.Toch maar gedaan. Ik wilde er nog een paar dagen blijven omdat ik toch meestal op pad ben, maar toen ik ging informeren naar raften bleek er morgen een drie daagse tocht te vertrekken, na wat overleggen gelijk geboekt.
Andere plannen zoals zon op zien komen in de Himalaya inSarangkot en paraglyden, maar even opgeschoven.
Verder is Pokhara een erg relaxte stad met een mooi meer. Vandaag heb ik het oude gedeelte bezocht, maar daar was op de Bindyabasini Mandir(tempel)na niet veel te zien.

  • 01 Oktober 2018 - 14:45

    Leni Vijverberg:

    Hoi Marc,
    Mooi om in het hier en nu beslissingen te nemen, zoals nu 3 dagen te gaan raften. Wel stoer van je. Geniet ervan, Liefs Leni

  • 01 Oktober 2018 - 15:59

    Frank:

    Hoi Marc,

    3 dagen raften, dat lijkt me best wel inspannend. SPIERPIJN !
    Veel plezier.

    Groeten, Frank.

  • 05 Oktober 2018 - 05:14

    Karel Coppoolse:

    Neem je zwemvest mee, dat helpt tegen de krokodillen!

  • 06 Oktober 2018 - 09:24

    Marc:

    Ik heb het overleefd hoor Karel, ik had inderdaad een zwemvest aan en een helm op anders had ik het niet gered. En Frank, die spierpijn was er niet, raften gaat stroomafwaarts ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Pokhara

Marc

Ik hou van het maken van reizen, vaak ver, soms alleen soms met een groep.

Actief sinds 19 Okt. 2017
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 22546

Voorgaande reizen:

14 November 2023 - 05 December 2023

Oeganda 2023

29 Oktober 2021 - 02 November 2021

zwerven in Spanje en Portugal

17 September 2018 - 18 Oktober 2018

Nepal 2018

19 Oktober 2017 - 31 December 2017

2e keer naar Nepal, nu vrijwilligerswerk doen

Landen bezocht: