Naar de Delta onder Barcelona - Reisverslag uit Deltebre, Spanje van Marc Hooft - WaarBenJij.nu Naar de Delta onder Barcelona - Reisverslag uit Deltebre, Spanje van Marc Hooft - WaarBenJij.nu

Naar de Delta onder Barcelona

Door: Delta de l'Ebre

Blijf op de hoogte en volg Marc

02 November 2021 | Spanje, Deltebre

Na Andorra ben ik eergisteren aangekomen in Delta de l ‘Ebre zo'n 100 kilometer onder Barcelona.
Een vlak blubberig gebied waar in de zomer vast mooie rijstvelden staan, nu is de rijst geoogst en is er blubber eindeloos blubber, niet heel aantrekkelijk.
Ik wilde eens een paar nachtjes naar een camping, eens niet in de auto slapen maar in mijn tentje.
Toen ik er na een mooie tocht aan kwam, bleek de kleine camping vol te zijn, wat nu?
Dan maar eens op booking.com kijken naar een hotelletje, na 3 nachten wil ik wel een keertje alle faciliteiten bij de hand hebben. Ik boekte een hostel en toen ik er aankwam was het dicht, dacht ik, achteraf gezien was er een ingang aan de andere kant.
Ik belandde uiteindelijk moe op een grote camperparkeerplaats, er stond ook een Nederlands stel waar ik even een praatje mee maakte, ik kreeg wat te horen over het veld en waar de bakker zat.
Het zou mijn vierde nacht in de auto slapen worden. Nou slaapt het echt superlekker omdat ik daarin een heerlijk bed heb, maar het is best wel een gedoe. Iedere avond mijn bed installeren, passen en meten met mijn spullen. Er viel af en toe ook een regenbui, dan wurm ik me naar binnen en blijkt de auto wel heel klein te zijn.
Het meest primitieve is eigenlijk wel het ontbreken van een toilet, wil ik het me wel aandoen om telkens en plekje te moeten vinden waar ik dan even rustig alles kwijt kan.... Gisteren moest ik er wel een tijdje naar zoeken maarrrr, gelukt

  • 02 November 2021 - 20:44

    Rina Baas:

    leuk om een berichtje te ontvangen uit Spanje.

  • 02 November 2021 - 21:15

    Frank:

    Leuk verslagje Marc. Leuk om te lezen. Veel plezier gewenst !
    Groeten,

    Frank.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Deltebre

Marc

Ik hou van het maken van reizen, vaak ver, soms alleen soms met een groep.

Actief sinds 19 Okt. 2017
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 22579

Voorgaande reizen:

14 November 2023 - 05 December 2023

Oeganda 2023

29 Oktober 2021 - 02 November 2021

zwerven in Spanje en Portugal

17 September 2018 - 18 Oktober 2018

Nepal 2018

19 Oktober 2017 - 31 December 2017

2e keer naar Nepal, nu vrijwilligerswerk doen

Landen bezocht: