Daya Nueva - Reisverslag uit Daya Nueva, Spanje van Marc Hooft - WaarBenJij.nu Daya Nueva - Reisverslag uit Daya Nueva, Spanje van Marc Hooft - WaarBenJij.nu

Daya Nueva

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

17 November 2021 | Spanje, Daya Nueva

Tot mijn verbazing sta ik al weer een week op hetzelfde plekje, een plaatsje op een privé terreintje een kilometer of 30 onder Alicante.
Ik voel me er thuis, er staan wat Nederlanders en de eigenaar heeft het terrein en de loods ernaast gekocht en er valt dus ook nog heel wat op te ruimen en te werken.
Ik kom weer nieuwe uitdagingen tegen, de balans vinden tussen werken en tijd voor mezelf nemen, hoe lang blijf ik, ben ik niet aan het indutten of blijf ik niet voor de luxe.
Omdat ik in mijn tentje slaap kan ik in een bungalow naast het terrein gebruik maken van de toilet douche wifi en alles wat ik maar wil. Ik kan er zelfs wonen, maar ik vind het toch fijner om in mijn eigen tent te slapen en er te koken.
Ik wissel de dagen dat ik werk af met dagen naar het strand gaan en de omgeving bekijken.
Vandaag had ik weer een mijmerdagje, ik voelde me moe en wilde me niet te veel inspannen. Ik ben naar het strand gegaan, heb wat rondgeslenterd en in de duinen gelegen. Er is niet heel veel uit mijn gemijmer gekomen, maar het deed me erg goed om een dag rustig aan te doen. Misschien wil ik nog naar een hippiedorp Orgiva gaan, lijkt me wel een belevenis.....
Er zijn weer veel nieuwe mensen gekomen, ook Nederlandse, dus ik heb weer heel wat ervaringen gehoord.
Vaak zijn het mensen die geen huis meer in Nederland hebben en voorlopig rondtrekken. Ook geven ze hun eigen kinderen onderwijs.
Al die levenswijzen inspireren me enorm, wie weet hoe ik dat verder nog eens ga doen....
Op de foto's zie je mijn buren, de kippen en hun vriendjes en daarnaast de Duitse herder met haar nest van 4 puppy's.
Vandaag heb ik ook nog een kip gered die in het hondenhok terecht was gekomen, de deur was dichtgevallen en de herder had vrij spel, dat beest kakelen en toen heb ik de deur maar weer open gemaakt

  • 17 November 2021 - 22:32

    Bert :

    Geweldig kerel... zo fijn voor je!

  • 18 November 2021 - 19:25

    Rina Baas:


    Hallo Marc fijn dat je zo geniet het lijk me heerlijk ontspannen , mooi weer en veel nieuwe dingen beleven en zien .Het lijk me wel fijn dat je dat je nu even niet in de auto slaapt en de luxe van sanitair heb , mooi om zoveel mensen te ontmoeten .
    Geniet van je reis ik ben nieuwsgierig naar het vervolg. lieve groetjes Rina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Daya Nueva

Marc

Ik hou van het maken van reizen, vaak ver, soms alleen soms met een groep.

Actief sinds 19 Okt. 2017
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 22579

Voorgaande reizen:

14 November 2023 - 05 December 2023

Oeganda 2023

29 Oktober 2021 - 02 November 2021

zwerven in Spanje en Portugal

17 September 2018 - 18 Oktober 2018

Nepal 2018

19 Oktober 2017 - 31 December 2017

2e keer naar Nepal, nu vrijwilligerswerk doen

Landen bezocht: